לצורך אבחון תקלות ייחודיות אלו, אנו ניגשים לביצוע המשימה עם ראש פתוח, כשבאמתחתנו ידע מעמיק וניסיון רחב שצברנו עם השנים בלמעלה מ-20,000 קריאות שירות במעבדה, ואלפי שעות ניסיון בבתי לקוחות ובבתי עסק, בפתרון תקלות בזמן אמת למשתמשי קצה.
לא אחת, פתרון התקלה הינו עניין של סימון וי או הגדרת הרשאה באיזו הגדרה נידחת, שעל מנת להבין ולהגיע לפתרון מצריכים ראש פתוח ועקשנות בקרב אל מול המכונה.
התקלות יכולות לנבוע החל מתקלות חומרה כגון קפיאות וקריסות הנובעות עקב כשל בזכרון, מערכת קירור וכד׳, עובר דרך תקלות רשת שעלולות להפיל או לחסום תהליכי תקשורת של תוכנות ומערכת ההפעלה, וכלה בתקלות תוכנה פרופר.
במידה ונתקלת בתקלה ייחודית, מומלץ *לא* להתקין תוכנות שמתיימרות לפתור את התקלה, או להפוך את המחשב למהיר יותר על ידי ״אופטימיזציה״ ועדכון דרייברים. תוכנות אלה לרוב מחמירות את המצב, ובעת הניסיון להסירן מהמחשב הן לרוב גורמות נזקים למערכת ההפעלה.
לכן, אם יש לך תקלה ייחודית, אני ממליץ להשקיע את מרבית הזמן בניסיון לאבחן את התקלה ורק לאחר שבטוחים לבצע ניסיון לפתירת הבעיה.
בכל מקרה, אם לדעתך יש לך תקלה מאתגרת, בשביל זה קמנו בבוקר ואנו מחכים לך במעבדה.