ביצוע טיפול למערכת הקירור של המחשב

טיפול יסודי ומקיף למערכת הקירור באופן שיחזיר את היעילות שלה למקסימום

פעולת העיבוד, בין אם היא מבוצעת על ידי המעבד הראשי או על ידי המעבד הגרפי, כרוכה בפליטה של חום רב. למחשב ישנו גוף קירור אחד או יותר, שתפקידם להוביל את החום החוצה. עם הזמן, מערכת הקירור מאבדת את יעילותה כתוצאה משני גורמים עיקריים:

  1. הצטברות אבק על צלעות הקירור והמאווררים
  2. התייבשות המשחה הטרמית שבין הליבה וגוף הקירור

במידה והמחשב מתחמם, במידה ומדובר במחשב נייד, כמובן שאנו נרגיש זאת במגע איתו, ונשמע את המאווררים שלו רועשים במיוחד גם במצב שהוא כביכול ״במנוחה״. במחשבים נייחים ניתן להביט פיזית על המאווררים ועל צלעות הקירור במעבד ובכרטיס המסך (אם ישנו), ולהבין האם יש צורך בטיפול במערכת הקירור.

המכשיר שלך בידיים הטובות ביותר

אנחנו צוות איכותי ותיקנו עד היום למעלה מ-20,000 מחשבים וטלפונים. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ושמים את הלב שלנו בכל תיקון ותיקון. גם בשלך!

אבחון ראשוני חינם

לא בטוחים מה השתבש? אנחנו נעיף מבט ללא עלות. ואם תידרש עבודה נוספת, נבצע אבחון מתקדם ומדויק במעבדה בתשלום סמלי שיקוזז מעלות התיקון.

התחייבות למחיר הזול ביותר

חשוב לנו שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את המחיר הטוב ביותר. ראיתם פרסום של מתחרה מקומי לתיקון שלכם? אנו נשווה או נוזיל ב-20 ש"ח. איך זה עובד?

תיקון מהיר

יש לנו ניסיון עשיר ומגוון לצד חלקים במלאי זמין. שילוב של מומחיות לצד מלאי מדף מאפשר לנו לקצר את זמני התיקון למינימום האפשרי.

שקיפות

אין הפתעות. כלל התהליך והעלויות יאושרו מולך מראש.

איכות מובטחת

שימוש בחלקים איכותיים ואחריות על כל תיקון מבטיחים לשנינו שקט גם ביום שאחרי.

יודעים ונעשה את המקסימום

אנחנו מונעים מתשוקה למקצוע, ומבצעים גם תיקוני אלקטרוניקה מורכבים במו ידינו. יש לך את האתגר הבא בשבילנו?

המעבד וכרטיס המסך שלנו מוזנים ממתח נמוך, לרוב סביב 0.8-1.5 וולט בלבד. עם זאת, הזרם הינו גבוה במיוחד ולרוב מגיע לעשרות רבות של אמפרים. דמיינו צינור דק של מים, אבל בלחץ סילוני, זה מה שעובר דרך הליבות של המעבר והכרטיס מסך במחשב שלנו. כתוצאה מכך, נפלט חום רב, שעל פינויו מהליבה מופקדת מערכת הקירור של המחשב. 

מערכת הקירור עובדת על עיקרון פשוט מאוד והוא דיפוזיה של חום. היא מבצעת זאת על ידי פינוי החום מהמעבד אל צלעות הקירור, באמצעות צינור שמלא בגז, שבקצה אחד נמצא על הליבה, ובקצהו השני מחובר לצלעות קירור, שמטרתן להגדיל את שטח הפנים של הצינור. אל מול אותן צלעות ישנו מאוורר שמשנה את הסל״ד שלו בהתאם לטמפרטורת הליבה.

מק עם מערכת קירור סתומה מאבק
אבק שהצטבר לכדי גוש סותם את זרימת האוויר ופוגע באפקטיביות מערכת הקירור אנושות.

על מנת להגדיל את המגע בין אותו צינור לבין הליבה, ישנה משחה מיוחדת שתפקידה להיכנס במרווחים המיקרוסקופיים שבין שני המשטחים (הליבה והצינור) ולהוליך את החום בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר.

עם הזמן, משחה זו מתייבשת, וצלעות הקירור והמאווררים מתמלאים באבק, עד לכדי מצב שהמערכת מאבדת את יעילותה, וכתוצאה מכך מהירות השעון (התדר) של הליבה לא יכול להיות גבוה ובהתאם המחשב עובד לאט.

אנו נחווה זאת בעיקר בזמן שימוש כבד במחשב, כגון במשחקים, עריכת וידאו וכד׳. זה יבוא לידי ביטוי בפריים-דרופים, ובמצבים קיצוניים המחשב יכבה לחלוטין. ישנו פיוז תרמי שתפקידו לחתוך את מתח החשמל מהליבה על מנת להגן עליה, במידה והיא עוברת טמפ׳ מקסימלית.

אנו ממליצים על טיפול במערכת הקירור אחת לשנה עד שנתיים, תלוי בעומס השימוש במחשב (מסחרי- מחשב שעובד כל יום כל היום, או ביתי-משרדי). חשוב לשים לב שהטיפול משתנה בין סוגי המערכות השונות:

  1. מערכת קירור למחשב נייח
  2. מערכת קירור למחשב נייד
  3. מערכת קירור לכרטיס מסך

לכל אחת מהמערכות ישנו עיקרון פעולה זהה, אך דרך המימוש שונה בהתאם לתנאי המקום במחשב או בכרטיס. 

יהיה צורך בפירוק מלא של מערכת הקירור על מנת לבצע עבודה יסודית.

לא אחת אנו נתקלים במצבים בהם לדוג׳ כרטיס מסך שיכול לעבוד על תדר של 1500 מגה-הרץ, עובד על 600 מגה הרץ (פחות מחצי מהיכולת שלו!), כתוצאה ממערכת קירור שהתעייפה לחלוטין.

אנו ממליצים להקשיב למחשב ובמידה ואתם חווים את אחד מהסימפטומים המוזכרים להגיע לטיפול שישפר את חווית השימוש במחשב, ויאריך את ימיו.

טיפלנו בלמעלה מ-20,000 תיקונים בתשוקה
הנה כמה מהלקוחות המאושרים שלנו והביקורות שקיבלנו באהבה

צוות טכנאים מעולה. לאחר 2 מעבדות שזיהו את התקלה אך לא היה להם את הידע המקצועי לטפל בה הן ידעו! סה" כ שירות מצוין ואנשים עם המון ידע והכי חשוב מחירים לכל כיס ממליץ בחום

אלעד ו.

08/2023

עשיתם זאת שוב. לפני מספר חודשים לא האמנתי שהצלחתם לתקן את הטלפון במצב שהבאתי אותו. הייתי בטוחה שהוא '.טוטלוס' דרסתי אותו עם הרכב שלי והנה אני מקלידה ממנו ומשתמשת כאילו לא קרה כלום. המון תודה חסכתם לי ה מ ו ן זמן וכאב ראש. השרות היה אדיב ומיקצועי. וגם הפעם - נתתם מענה אישי ותיקנתם את הטלפון שלי במהירות ועל הצד הטוב ביותר. תודה רבה :-)

ענת ו.

08/2023

באתי עם מקלדת מקולקלת. שרון המקסים לקח על עצמו לתקן את המקלדת במקום להחליף אותה, כפי שהוצע לי בכל מקום אחר אליו פניתי עם התקלה. (600 שח). בידיים אמונות והרבה רצון טוב, הצליח לתקן את המקלדת. שרון הגדיל לעשות ולא ביקש תמורה, על אף שהצעתי לשלם. שאפו גדול. אחזור לשם תמיד.

דפנה פ. תסריטאית, סופרת, משוררת.

11/2023

נשפך לי כוס מים על המקבוק… במקום לשלוח את המחשב למעבדות של idigital ולקבל אותו בחזרה אחרי חודשיים כשבנתיים כל המחשב נהרס מבפנים ועלות התיקון תעלה לשמיים (עם בכלל יהיה אפשר לתקן) פניתי לBGPC וקיבלתי שירות מעולה!, עשו שטיפת קורוזיה ומצאו מה נפגע מהר מאוד וכמובן דאגו לתקן הכל. אפילו נשארו לעבוד עד מאוחר כדי לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. אני ממליץ!

יובל ע.

07/2023

אחלה חבר'ה! עובדים מהר מאוד- הגעתי אליהם עם בעיה במחשב שהצריכה הזמנה של חלק להחלפה. לקחו בדיוק 48 שעות מאז שהגעתי לראשונה ועד שיצאתי עם מחשב פעיל. תותחים.

אסתר נ.

07/2023

התיקון היה תוך פחות מ-24 שעות שבמהלכן עדכנו אותי בכל דבר ודבר והיחס מקצועי מאוד, אדיב ומחיר הוגן. ממליצה מאוד!

נועם כ.

07/2023

הלכתי לתקן את המחשב במעבדת בי,ג׳י,פי,סי אחרי שניסיתי שתי מעבדות שגבו ממני בערך 300 שקל ועם זאת המחשב עדיין לא עבד. צוות המעבדה של גי פיס סי היה מקצועי ומהיר תיקן במקום ללא עלות. ממליצה מאוד.

לאילה ס.

05/2023

הגעתי לתקן מאוורר מקולקל, לאחר בדיקה שנערכה יום קיבלתי הצעת מספר הצעות מחיר לתיקון ולהחלפה בחדש לבחירתי. השירות היה מהיר, מקצועי ובמחיר תחרותי. ממליץ בחום.

דוד פ.

07/2023

הגעתי למקום עם מכשיר רטוב לגמרי שהיה כמה דק טובות בתיק מלא מים.. הייתי סקפטי מאוד שיהיה אפשרי להציל.. ושהגעתי קיבלתי יחס ושקיפות מלאה לגבי כל התהליך. המקום פשוט מקצועי והשירות והיחס מצויין מעולה ומקצועי לכל הדעות. המכשיר תוקן תוך מספר ימים! ממליץ מאוד על המקום.

יובל נ.

05/2023

חם מהמעבדה

h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h

אני רק שאלה

שאלות נפוצות

כמה זמן התיקון לוקח?
תיקון סלולר שיכנס עד השעה 14:00 יהיה מוכן לאיסוף לרוב באותו היום. תיקון מחשבים או סלולר עם תור מוזמן: תבוצע בדיקה תוך שעה. אם זהו תור הכולל החלפת חלקים כגון תיקון מסך למחשב נייד, החלפת סוללה למחשב נייד, תיקון מסך לאייפון וכו׳ - גם החלק יוחלף לרוב תוך שעה שכן בעת זימון התור אנו נדאג לחלקים בסטנד ביי בתיאום מולך עבור התיקון שלך. תיקון מחשבים בהגעה ללא תור: תבוצע בדיקה ע״פ FIFO ולכל היותר עד 3 ימי עבודה. אם התיקון שלך דחוף וצריך שירות sos במקום ניתן להגיע ולקבל שירות אקספרס - בכפוף לזמינות המעבדה - בתוספת תשלום.
כמה זה עולה?
ישנם מגוון רחב מאוד של סימפטומים, ומגוון רחב עוד יותר לגורמים להם. את האבחנה המדויקת נוכל לדעת לאחר בדיקה. הבדיקה הינה בתשלום והיא מתקזזת מעלות התיקון. בדיקה נעה במחיר של 120-350 ש״ח, תלוי במכשיר אותו נדרש לתקן (טלפון, טאבלט, מחשב פשוט או מורכב, מק, איימק, שחזור מידע וכו׳). לאחר הבדיקה ניצור איתך קשר ונמסור דו״ח בדיקה שיכלול את הגורם לתקלה, זמן נדרש לתיקון, האם נדרשים חלקי חילוף ומהו זמן האספקה במידה והם לא במלאי מדף, וכמובן מהו המחיר הכולל. לא תבוצע שום חריגה ממחיר הבדיקה ללא אישורך!
האם אתם יודעים לתקן את המחשב או הטלפון שלי?
אנחנו מתקנים מחשבים וטלפונים של כלל היצרנים ומבצעים תיקוני חומרה ותוכנה פשוטים ומורכבים מאוד. לדוג׳ ניתן לתקן אצלנו מחשבי לנובו, דל, אסוס, hp, msi, מק ועוד. טלפונים וטאבלטים מדגמי אייפון, סמסונג גלקסי, שיומי, הוואווי ועוד. אם יש ספק ניתן לשאול ונשמח לענות ולהרחיב.
האם אתם מתקנים גם מחשבי Mac?
כן! ויש לנו הרבה ניסיון חומרתי ותוכנתי במחשבי מק (ניתן לראות בערוץ היוטיוב שלנו), החל מתיקוני תוכנה דרך החלפת רכיבי חומרה כמו מסך, מקלדת וכו׳, וכלה בתיקוני אלקטרוניקה מורכבים לתקלות כמו מחשב שלא נדלק, תיקון נזקי קורוזיה ועוד.
איך המחירים שלכם?
נאמר מראש - אנחנו מאמינים ב - win win.
אנחנו לא מחפשים להיות הכי זולים אלא הכי טובים. מחד, זה אומר שהתמחור שלנו הינו כזה שיאפשר לנו לתת את מלוא תשומת הלב והחלקים האיכותיים ביותר למכשיר שלך, כך שהתיקון יבוצע באופן המקצועי והבטוח ביותר, ויבטיח שירות גם ביום שאחרי. מאידך, הודות למקצועיות שרכשנו עם השנים אנו יכולים להיות יעילים ואפקטיביים במיוחד כך שנוכל לשמור על מחיר תחרותי ומשתלם.
האם המידע שלי בטוח?

התשובה לשאלה הזו מתחלקת לשניים: א. פרטיות ב. טכני

במישור הפרטיות – אנו מחויבים לפרטיותך וכל מי שבא במגע עם המכשיר שלך בתהליך התיקון חתום על חוזה משפטי מחייב לשמירה על פרטיותך. שטח המעבדה מצולם ומבוקר, וכאנשי מקצוע אנו מרוכזים בביצוע העבודה שלנו ותו לא.

במישור הטכני – לא תבוצע מחיקה או פרמוט ללא אישורך מראש, וכמובן במידה ויהיה צורך שכזה אנו נתאם מולך בדבר הצורך בגיבוי המידע. בהקשר זה נאמר שהגיבוי מתבצע על כוננים פיזיים של המעבדה שאינם מחוברים לרשת האינטרנט על מנת למנוע זליגת נתונים. עם זאת, ככלל, אנו תמיד ממליצים לגבות את המידע החשוב לכם במדיה נוספת או בענן.

נגישות

התחייבות למחיר הזול ביותר

ההתחייבות שלנו למחיר הזול ביותר, עוזרת לנו להבטיח שלקוחותינו מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספם, בעסקה הטובה ביותר. פשוט הביאו או הציגו כל פרסום של מתחרה מקומי (בעיר באר שבע), ואנחנו נשמח להשוות את המחיר או לנצח אותו ב- 20 ש״ח לפחות.

תנאים כלליים:

  • מחיר התיקון חייב להיות המחיר המפורסם ע״י המתחרה דרך קבע.
  • הצעה זו לא תקפה עבור הנחות מיוחדות, קופונים או מבצעים מיוחדים.
  • על החלק המוחלף להיות באותה איכות כפי שבהצעה שלנו (לדוג׳ החלפת מסך מקורי תושווה למסך מקורי ולא למסך תחליפי וכן על זה הדרך).
  • אנו שומרים על הזכות לוודא את ההצעה אל מול המתחרה, כולל זמינות במלאי בפועל, תנאי ומשך אספקה, צבע, גודל ועוד ע״מ לוודא שאכן ההצעה זהה.
  • ההצעה מוגבלת למימוש עד פעם אחת ללקוח.
  • ההצעה חייבת להיות ממעבדה פיזית (מקום מסודר לדוג׳ הכולל שלט חיצוני) ולא מטכנאי פרטי שמבצע תיקונים ביתיים לדוג׳.
  • על ההצעה להיות כוללת מע״מ (במידה ולא יש לקזז הפרש של אחוז מע״מ מההצעה שלנו).

 

חשוב לדעת, ברגע שסוכם על מחיר ונכנסה קריאה למעבדה עם מחיר מודפס, המחיר אינו נתון לשינוי בדיעבד.

עדיין מתלבטים?

יש לנו הצעה שלא תוכלו לסרב לה

by signing up for texts you agree to receive promotional SMS messages(including cart reminders) from Casper, and accept the terms & Privacy Policy.)

אבחון ראשוני חינם

״יש לי כתמים במסך״, ״הוא לא נטען״, ״הסוללה נגמרת מהר״, ״לא נדלק״ ועוד ועוד.
אלו רק חלק קטן מהסימפטומים שאנו שומעים מלקוחותינו.

זה בסדר לא לדעת מה המקור שגורם לאותו סימפטום, ובדיוק בשביל זה המומחים שלנו יוכלו לתת לכם אבחון ראשוני חינם בדלפק הקבלה לכל תיקון, בהתאם לסימפטומים ולמספר שאלות שתישאלו בהתאם למכשיר ולסיפור הרקע.
היה ולא נוכל לאבחן את זה באופן מיידי בדלפק הקבלה, נבצע אבחון מתקדם יותר תמורת דמי בדיקה סימליים שכמובן יקוזזו מעלות התיקון, במידה ותבחרו להתקדם עם התיקון.

למה אנחנו גובים על עלות בדיקה בעת כניסה למעבדה?
בעוד שבדלפק עצמו אנו מעמידים לרשותכם את כלל הידע, המקצועיות והניסיון של הטכנאי שלפיהם יוכל לבצע אבחון (תפגשו איש טכני ולא נציג קבלה בלבד), לעיתים ישנם סימפטומים שיכולים לנבוע ממספר גורמים, או שנדרשת בדיקה מעמיקה יותר בכדי לאבחן את מקור התקלה במדויק, ונידרש אבחון שלא יכול להתבצע ״על המקום״ בדלפק ומצריך פירוק המכשיר ובדיקה עם ציוד מעבדה, חלקים שונים ועוד.

אין לך מה לדאוג – במידה ותחול עלות בדיקה זה לא יהיה ״מתחת לרדאר״ והכניסה למעבדה תתבצע באופן מסודר ע״י מילוי טופס והסבר מלא אודות העלויות, כך שכלל התהליך והעלות עבור האבחון המתקדם במעבדה ימסרו לך מראש, כאשר מעבר לדמי הבדיקה אין שום התחייבות מצידך לתקן או לאשר את הצעת המחיר שתתקבל בהתאם לדו״ח בדיקת המעבדה.